Новогодишња представа

„Оно што води и вуче свет напред нису локомотиве, већ идеје“.

Виктор Иго

ПРЕДУЗЕТНА ШКОЛА – Подстиче и развија предузетнички дух код ученика, иницира сарадњу са родитељима и доприноси развоју предузетничког друштва.

Наша школа је школске 2014/2015. године приступила пројекту „Предузетништво у основној школи- ISCED 2“. У школи је оформљен Тим за предузетништво који је руководио овим пројектом. Првобитно су били обухваћени ученици од 5. до 8. разреда и њихови наставници, а од 2015. године предузетничко учење је саставни део програма и за ученике од 1. до 4. разреда.

Предузетништво се односи на способност појединца да преточи идеје у дела. Укључује креативност, иновацију и преузимање ризика, као и способност планирања и управљања пројектима како би се постигли циљеви.

Вођени овом идејом и инспирисани жељом за путовањем и дружењем, промоцијом школе, ученици 4/1 и 4/2, заједно са својим учитељицама Весном Стојаковић и Љиљаном Мијић, су решили да припреме представу коју ће извести за ученике наше школе. Приход од улазница ( на добровољној бази), ће бити искоришћен за изнајмљивање аутобуса којим ће ученици путовати у Херцег Нови, на Дечији фестивал, где ће представом коју су припремили промовисати на најлепши могући начин нашу школу, другарство и снагу тимског рада.

Дружили смо се  са ученицима наше школе 27.12.2016.год. у свечаној сали, поводом извођења позоришне представе, дечије комедије „ 7 Снежана и патуљак “ ученика IV1  И  IV2 ,ОШ „ Бранко Радичевић “ Батајница.

28. и 29. 12.2016.год. дружење смо наставили са ђачким родитељима, а 29.12.2016.год. са радницима наше школе и њиховом децом и том приликом им поделили пакетиће.

Весела и едукативна представа за децу која нас води кроз машту и указује на одрастање, од размажене девојчице до принцезe, од размаженог дечака до принца. Поред мноштва смешних сцена, духовитих неспоразума ,музикe, плеса и  интеракције са публиком, ова представа носи поруку о љубави. Симпатично дечије виђење стварности кроз игру.

Овај приказ слајдова захтева јаваскрипт.