ВИТЕЗ КОЈА У МИСИЈИ
Дана, 18. октобра 2021. године, одржана је огледна интегративна активност у одељењима 2/7 и 4/6.
Ученицима смо предочиле шта су кодирање и програмирање, као и алгоритамски начин размишљања. Прво смо им на теоријски начин представиле дате појмове, а потом на практичним примерима примениле то исто са њима у раду. Ученици су кроз игру научили да проблемски задатак могу решавати корак по корак. Трудиле смо се да ученицима приближимо начине помоћу којих ће лакше развити своје компетенције, техничка знања и дигиталну писменост.
Редослед активности:
Укрштеница – На почетку часа ученицима смо отвориле укрштенице које је требало да реше у пару/групи. Након што су добили слова, разменили су иста преко воки-токија и затим имали да саставе реч од свих 8 слова. Добијена реч је лавиринт.
Витез Која у Београду – Ученицима приказујемо на рачунару где да кликну како би отворили виртуелни приказ Калемегдана.
Помози Који да дође до хране – Свако одељење је добило по 4 задатка који су креирани у алату Learning app. Прва 4 задатка су за другаке, а преостала 4 за четвртаке. Ученици решавајући задатке помажу Који да изађе из лавиринта. Четвртаци не могу ући у лавиринт, а другаци изаћи из истог све док не размене информације о корацима и смеру кретања Које. Након што је Која стигао до хране, ученици гледају видео о корњачама.
Забави се – Ученици су добили упутства како да боје поља и да открију шта се на слици налази. Другаци боје поља на листићу, а четвртаци боје поља у Word документу.